مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-26ورزشي

آغاز نیمه نهایی والیبال زنان با پیروزی خودروسازان 


تیم های پیکان و سایپا دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان پنج شنبه، ششم بهمن با دو دیدار در شهرهای گنبد و تهران پیگیری شد.

در نخستین دیدار پیکان تهران در سالن ساپکو میزبان ذوب آهن اصفهان بود و سه بر صفر (25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 19) حریف خود را شکست داد تا یک گام به فینال نزدیک تر شود.

پیکان با این برد سومین پیروزی خود را برابر ذوب آهن در فصل جاری لیگ به دست آورد.

این تیم در دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی هم پیروز میدان شد و در بازی برگشت دور نیمه نهایی سه شنبه، یازدهم بهمن بار دیگر به مصاف ذوب آهن می رود.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه داشت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو (23 بر 25، 25 بر 17، 15 بر 25، 25 بر 22 و 15 بر 13) به پیروزی رسید.

در هر دو دیدار رفت و برگشت بین این دو تیم در مرحله گروهی لیگ، سریک موفق به شکست سه بر صفر سایپا شده بود اما در این دیدار سایپا انتقام دو شکست قبلی را گرفت.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و دیدارهای رده بندی و نهایی این رقابت ها به صورت تک بازی جمعه، 21 بهمن به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم های اول تا سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نیمه نهایی والیبال زنان با پیروزی خودروسازان 

آغاز نیمه نهایی والیبال زنان با پیروزی خودروسازان